22 Temmuz 2012 Pazar

1 Gün...

1 Gün...

Sadece 1 günde değişir mi insanın hayatı?

1 günde "İşte bu!" der mi insan?

Ya da 1 gün de "Bunda bir şey var?" ?

O 1 gün 2 hayatı 1 hayatta toplayabilir mi?

Cevap mı?

Değiştirir.

Der...

Toplar...

1 günde olur bunlar. 1 gün hayatını etkiler insanın. Öyle de güzel etkiler ki...

Çok şükür dersin. İyi ki dersin..

Önemli olan da bunları diyebilmek değil midir zaten.

5 sene aynı havayı soluduğun insan 1 günde çıkar karşına.

Ve 1 ömür boyu aynı havayı solumak için...


Ve o 1 günde O'nun gözünden ben..

Haberli habersiz bir çok fotoğrafımı çekmiş o gün.
Bir ömür çekeceğini düşünerek.
Ve ilk kez birine olduğum gibi poz verebilmişim.
Bir ömür olduğum gibi görüneceğimi hissederek...

Ve o günler uzak değil..

26 Mayıs'tan bu zamana kadar her şey o kadar inanılmaz bir hızla ilerliyor ki...

Hayırlısı diyorum.

İyi ki diyorum...

Ve buradan O'na mesaj;

Önümüzdeki haftasonu Galata Kulesine gitme davetini tabiki de kabul ediyorum :)

...

8 yorum:

  1. O fotoğraflara durup durup bakarken içi bir hoş oluyordur eminim. Hayatının, senin gibi kıymetli biri tarafından bölünmesi bu. SENden öncesi ve SENden sonrası... :) Çok seviyor bence seni... MuTlulugunuz daim olur inşallah!

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsunnnnn canım daim olsun senin adına çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim canımmmm Allah razı olsun
      umarım daim olur :)))

      Sil
  3. Senin gibi birisini tanıdığı ve sevdiği için çok şanslı. Bir ömür boyu birlikte olmanız dileğimle sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooooook teşekkür ederim. (^^.)

      Sil
  4. hayırlı olsun tatlım çok güzel dile getirmişsiniz. artık takipçinizim banada beklerim :) kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooookkkk teşekkür ediyorum hoşgeldin bloğuma :)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))