10 Temmuz 2012 Salı

Eridim... Söyleyeceklerim Bu Kadar Kısa Ve Derin...

E bu başlığın üstüne söylenecek bir şey yok herhalde...

Malum yaz sıcakları yakıp kavuruyor. Ve ben bu sıcaklarda harıl harıl Ramazan ve yeni yayın dönemiyle cebelleşiyorum.

Bu yoğunlukta bloğuma da uğrayamıyorum ne yazık ki...

Hayatımdaki güzellikler arttıkça aslında buraya yazacak daha çok konum oluyor.

Daha yazmam gereken bir Fethi Paşa Korusu-Üsküdar gezisi ve Boğaz turu var. Ve bunların hepsini aynı günde yaptım.

Çok güzel karelerim var sizlerle paylaşmak istediğim, ama bloğuma fotoğraf ekleyemiyorum.

Yapmak istediğim çok şey var bloğumla ilgili. Annişin diktiği yeni kıyafetlerimi eklemek istiyorum. Hatta Perşembe günü bir kombin postu yapabilirim.

Dur bakalım aşka geliyorum yeniden inşaallah. Şu rehavetten kurtulayım bi. Güzel postlarla döneceğim.

O zamana kadar görüşmek üzere :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))