20 Temmuz 2012 Cuma

Ramazan Geldi Hoş Geldi



Malum,
Bugün Ramazan Ayına kavuştuk.
Rabbim hakkıyla yaşamayı nasip etsin.
22 Yaşında olan ben "Nerde o eski Ramazanlar" demek istemiyorum...
Çünkü hiç bir coşku göremiyorum etrafta.
Yaz aylarına denk geldiği için herkesin mızmızlandığını görüyorum.
Ama oruç sabır işi değil midir zaten?
Sabredebildiğimizi, O'ndan gelen nimetlerin kıymetini anladığımızı, her şeyin O'ndan geldiğini ve O istemezse O'nun nimetlerinden faydalanamayacağımızı göstermek değil midir Yaradan'a ?
Tabi ki herkesin kendi tercihi.
Ama o Ramazan coşkusunun samimiyetini yitirmesi üzüyor beni.

Yine de...

Hayırlı Ramazanlar...

4 yorum:

  1. aynen ben de görmek istiyorum, yaşamak istiyorum eski ramazanlar gibi..

    YanıtlaSil
  2. bende fotoğrafa bayıldım ya ne kadar güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğenmiştim. Beğenmenize sevindim :)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))