25 Ağustos 2012 Cumartesi

Ben Geldiimmm :)

İhii...

Ben geldiim...

Evet her zaman böyle uzun aralar veriyordum ama bu sefer güzel bir sebebim vardı....

Bayram tatilinde memleketime Kayseri'ye gittim.

Çoooooooook güzel geçen 4 günün ardından yeniden evime işime döndüm.

Aslında köye gidip gelmek bana hem çok iyi hem de çok kötü geldi.

Ne bileyim karışık.

Bol bol gezdim. Bol bol fotoğraf çektim. Bir sürü akrabamı gördüm. Bir sürü kalabalığa karıştım.

Fotoğraflarımın bir kısmını paylaşacağım tabii burada.

Ama ayıklamam lazım malum 1515 adet fotoğraf çekince kolay olmuyor :)


Eylül ayı gelince güzel telaşlarımı paylaşacağım sizlerle...

Kafa karışıklıklarım, heyecanlarım, hayallerim... Hepsi bir arada yürümeye çalışıyor ama bir ipte bin cambaz oynatamıyorum.

Bir dahaki postta görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))