20 Ekim 2012 Cumartesi

Vee Süprizlerle Ben:)

Farkındayım

çooooook ama çok uzun zamandır yoktum

fakat haklı sebeplerim vardı :)

güzel sebepler :)

Nişanlandım :)

Vallaa :)

Hemde hiç aklımda yokken.. Hiç düşünmezken...

Hatırlarsanız Yuvacık piknik fotoğrafları paylaşmıştım. 5 yıldır aynı kanalda çalışıyoruz fakat benim düzenlediğim piknikte tanıştık.

4 ayda gelişti ve 9 Eylülde söz, 30 Eylülde nişan yaptık.

Ben hala idrak edemiyorum o ayrı :)

Sözüm çok güzel geçti fakat gel gelelim nişanda çok sorun yaşadım.

Benim elbisemi değil de 3 beden küçük başka bir elbise vermişler bana adiler....

1 gün önce bana olan elbise 1 gün sonra 3 beden küçük geldi ve ben bunu kuaförde farkettim.

Nişanlığın içine tıktılar beni zorla arkadan bağladılar ama ölüyorum sandıım nefes alamıyorum bildiğin nefesim kesildi.

Bayıldım falan hatta o derece.

Ninalığın içinde hareketsizce kurbanlık koyun gibi başımın yapılmasını bekledim ama onda da sorun oldu. Kuaför denen saygıdeğer güruhlar başımı berbat yaptılar iğrenç oldu.

Fotoğraf çekiminden sonra eve geldik anemi gördüğüm an ağlıcaktım dayandım tuttum kendimi tek düzgün olan şey makyajımın bozulması istemedim.

Elbisemin arkasına kıyafetin renginde kumaş koydurdum kurdelayı daha geniş bağlattım da biraz toparladım kendimi. Başımı da bozum tekrar kendim yaptım.

Nişanı yaptığımız kafeye girdiğim anı anlatamam yaa

bu kadar insan ne için burada falan dedim bir ara :D
Herkes bana bakıyo falan. ama yüzüm nasıl düştü bu kıyafet fiyaskosundan sonra anlatamam.

nişanın sonlarına doğru bir ara kendimi pistin ortasında elimde zilli tefmidir nedir onunla oynarken buldum herkes etrafıma dizilmiş bana bakıyodu :D

Fotoğraf eklemeye çalıştım ama yüklenmiyor şaşırdım..

nişanlığım model olarak sultan modeliydi böyle bir ara "Ben Hüremim. sülümanım nerde " diye dolanıyodum :)

Nişan bitti eve geldik bu sefer de nişanlığı çıkarma sorunsalı çıktı ortaya. oturttular beni yere 2-3 kişi çekiyolar yukarıdan nişanlığı. Zor zahmet çıkardılar.

O gece yattığımda nefes alamadım ve ağrıdan uyuyamadım çünkü kemiklerim birbirine geçmişti :(

Ertesi sabah bi baygınlık geçirdim. konuşamıyor gülemiyor en önemlisi nefes alırken acı çekiyordum :( Sonra ne oldu bilin bakalım?

annemler nişanlığı götürdüklerinde durumu şiddetli bi şeklde anlatmışlar adamlar da bizi suçlamışlar.

sonrasında da nişandan  5 gün geçti akşam telefonum çaldı açtım "merhaba nişanlığınız hazır gelip alabilirsiniz" dediler. Nasıl hazır yaa diye sorduğumda ne dediler bir bilin Allah aşkına azcık tahmin etmeye çalışın.
Yok yorulmayın tamam.
ee şey paketledik hazırladık almanızı bekliyoruz dedi şe...ler yaa

ne diyosun ya dedim telefondaki kıza ağzıma geleni saydım benim nişanım 1 hafta önceydi mahvettiniz diye.ağır konuştum oh rahatladım

5 gün güzel geçti izne ayrılmıştım. gezdim tozdum görümceciiim ve onun dünya tatlısı arkadaşı bizde kalmıştı epeyce gezdim.

Nişan fotoğraflarımı yıllardır üye olduğum bir forumdann Hatice ablam çekti. Kendisinin 10 parmağında 10 marifet vardır. sırf benim için teee İzmirden kalktı geldi sağolsun. Gelmesi beni nasıl mutlu etti anlatamam. O ve Banuşum ablam... sağolsunlar nişanımda yanımdalardı. gelmeleri beni çok sevindirdi. hatta akdığım bazı haberlere göre banuşum ablam bir ara epeyce duygulanmış annemle azcık ağlaşmış :) ellerinde büyüdüm çünkü. bazen sanal ortamdan gerçeğe taşınan insanlar gerçekte varolduğunu düşündüğümzden daha yanımızdalar.

Hatice ablamın fotoğraf sayfasına gitmek için Hatice Fotoğraf a tıklayabilirsiniz. Tavsiye ederim. Güler yüzü yetiyor :)))

İşte böyle...

Yorucu ama güzel bir süreçten geçtim. İnşallah düğüne kadar olan kesimde bu ev işlerini falan da paylaşırım sizlerle.

Ha bir de nişandan sonra ben bir hasta oldum ki evlere şenlik.

İznim bitti işe başladım ertesi gece ben kıpırdayamadan kaldım canım yanıyo hareket edemedim. doktor sinirsel dedi. 1 hafta yattım hala da geçti diyemem :(


Ayh yoruldum :)

En kısa zamanda görüşmek dileğiyleeeeeeee

Not: Fotoğraf eklemeye çalışacağımdır












2 yorum:

  1. merhaba ben geldim...
    sizi izlemeye aldım...

    hayırlı olsun...
    nişanlanmışsınız....
    Allah mutluluğunuzu daim etsin inşallah...

    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniizz :)
      Teşekkür ederimm

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))