26 Aralık 2012 Çarşamba

Zaman Geçiyor...


"Şimdi bu tümsekli yolun çukurundayım
Ben tırmandıkça geride kalır güller
Karşılaşırsak sor ki pişman mıyım?
Olan olur biten biter hayat devam eder"

Şu an ki duygularımı tarif etmem imkansız diyebilirim. Bu şarkıyı 534684516 kez dinledim bu postu yazana kadar sanırım. 

Zaman geçiyor.

Su gibi. 

Bugün 2 kişiyle bunu çok daha iyi anladım.

Daha bir kaç gün önce lisedeydik yani ben öyle hatırlıyorum aradan geçen zamanı görmek istemiyorum.. O, benden bir alt sınıftaydı. Aynı servisteydik. O bana çok yakın bir mesafede oturuyordu.

8 sene boyunca hep birbirimizleydik. Arada konuşmadığımız oldu. Arayıp sormadığımız zamanlar. Ama o zamanlarda biliyorduk ki biz birbirimize küsmezdik. Kırılmazdık. Kalbimiz birdi. Hani 40 yıl aramasak da bilirdik bunu.

Aşkına, sevgisine, göz yaşına,kahkahasına şahit oldum. Birbirimizin omzunda teselli bulduk çoğu kez.

Hani hep derim ya tek çocuğum ama kardeşlerim çok diye. İşte O'da onlardan biri... Ne kadar kızsam da sevgisi değişmeyenlerden.

Kuzucum o zamanlarda birini sevdi. Çok sevdi. O da onu sevdi. İlk başlarda onaylamasam da O'nun mutluluğu önemliydi. 

Kuzucum şimdi 6 yıllık sevdiğine hayaline kavuşuyor.

Ben ise şu an şoktayım. Kuzucuk 3 gün sonra evleniyor. 

Zaman bu kadar hızlı mı geçti?

O büyüdü mü?

Ne zaman büyüdü?

Abla olmak böyle bir şey mi?

Şimdi istemsiz akıyor gözyaşlarım. Engel olamıyorum. 

Mutluyum tabii. Ama büyümüş ki..

Buradan ona br mesajım var..

Kuzucum. Nerede, kiminle, nasıl olursan ol. Ben hep yanındayım. Ablan olarak. Hep seninleyim.

Şu an seninle mesajlaşıyoruz. Gelinlikli resmini görünce hepten koptum. Ama seviyorum seni şebek. 

Ve son olarak..

"Olan olur, biten biter hayat devam eder"...



Eeee Naber?

Merhabaaaaa

Farkındayım çok ama çook tembelleştim.

Abarttım hatta.

Ama özel hayatım ve iş hayatımdaki yoğunluk varyaa beni mahvetti.

Annem ameliyat oldu. Büyük bir ameliyattı. Ev,yemek falan hepsi tamamen bendeydi. E iş eklenince bir de üstüne aman aman yani.

Şükür ki atlattık.

Ayh...

Kendime hiç ama hiç vakit ayıramaz oldum.

Ama buu dönemde tarifler deneyimler falan bolca var yani.

Bugünlerde Sıla Zor Sevdiğimden şarkısına feci taktım. Defalarca dinlesem bıkmam yani...

Sizlerr neler yapıyorsunuz?

Unuttunuz mu beni hı?