26 Aralık 2012 Çarşamba

Eeee Naber?

Merhabaaaaa

Farkındayım çok ama çook tembelleştim.

Abarttım hatta.

Ama özel hayatım ve iş hayatımdaki yoğunluk varyaa beni mahvetti.

Annem ameliyat oldu. Büyük bir ameliyattı. Ev,yemek falan hepsi tamamen bendeydi. E iş eklenince bir de üstüne aman aman yani.

Şükür ki atlattık.

Ayh...

Kendime hiç ama hiç vakit ayıramaz oldum.

Ama buu dönemde tarifler deneyimler falan bolca var yani.

Bugünlerde Sıla Zor Sevdiğimden şarkısına feci taktım. Defalarca dinlesem bıkmam yani...

Sizlerr neler yapıyorsunuz?

Unuttunuz mu beni hı?

2 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun...
    zor günleri atlattığına sevindim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimcanım atlattım bakalım da yeni telaşlar var ama tatlı telaşlar :)

      Sil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))