5 Ocak 2013 Cumartesi

E Biraz Da Kitap Okumak Lazım...

Kitap okumak önceden çok yaptığım daha sonrasında ise tembelliğim sebebiyle bir türlü gerçekleştiremediğim eylemdir. Çok severdim kitap okumayı. O kitabın dünyasında kaybolmayı...

Geçtiğimiz hafta limango'da kitap kampanyasını görünce hadi bakalım şeytanın bacağını kıralım dedim.

Tamam itiraf ediyorum. Hatun kişiliğime yenilip 5 adet duygusal kitap almış olabilirim. Ama bir yerden yeniden başlamak lazım değil mi?

İşte kitaplarım...













Henüz elime ulaşmadılar. Limango'nun bu huyunu sevmiyorum malesef. Geç gönderiyor.
Merakla bekliyorum bakalım kitaplarımı. Umarım beni kitap okumaya yeniden bağlarlar ve ben tekrar kitap kurdu olurum.


Okudukça izlenimlerimi yazacağımdır.

Görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))