1 Ocak 2013 Salı

Evim Sensin...



Of diyorum... Bu film için en iyi kelimedir herhalde.

Geçtiğimiz Pazar günü nişanlım ile Evim Sensin'e gittik. Başlarda kendisinin çok ön yargısı vardı. Hatta epeyce kızıyordu bu filme gidilir mi diye. Paşam sinema okuduğu için Türk filmlerinin tekniklerini beğenmez :)

Film başladı. İlk başlarda pek hoş değildi. Özcan Deniz'in oynadığı İskender karakteri çok karizmatik havalı olarak verdiği sahneler sin ir bozucuydu. Ama sonradan toparladı film kendini. Hem komedi hem dram. Bol kahkaha ve bol gözyaşı.

Fahriye Evcen'in hayat verdiği Leyla karakterinin masumiyeti, İskender'in kabuklarının altından çıkan sevgi,aşk, şefkat dolu deli aşık ve onların aşkları... Hüf diyorum. Kesinlikle gidin izleyin anlayacaksınız ne demek istediğimi.

Bazı sahneler beni dağıttı özellikle. Leyla'nın ailesinin kızlarının hastalığını öğrendiği zaman Leyla'nın istemsiz olarak altına kaçırması,bunu farketmemesi ve İskender'in onu sarmalayarak banyoya götürdüğü sahne, final sahnesi falan. Ay anlatmayacağım izleyin kendiniz yaşayın o duyguyu.

Fahriye Evcen'in doğallığı şahaneydi. Özcan Deniz'in 90'lı yıllardaki halinden eser yok adama sihirli bir değnek değmiş resmen.

Bu türkü varyaa dilime dolandı kaç gündür. Duyduğum an gözlerim doluyo.

Kesinlikle izleyin diyor ve susuyorum...

Aşkla kalın...

5 yorum:

  1. evimsensine bende gitmek istedim ama giden arkadaşlarım filmi izlerken çok ağladıklarını söylediler...
    o yüzden gitmedim :((
    ama merak ediyorum......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence kesinlikle gitmelisin. Evet ağlanıyor ama değer yani. Ben çok beğendim. Eşinle git hatta :)

      Sil
  2. ohh ne güzel sevdiğin bir film çıkmış
    bende gitmeyi düşünüyorum
    buarada mutlu yıllar olsun inşallah
    sevgiler;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Git git en kısa zamanda ve hatta mümkünse eş erkek arkadaş vs. ile :D
      o benden çok ağladı yahu :)

      mutlu yıllar sevgiler :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))