19 Ocak 2013 Cumartesi

Özlediklerim...

-Tom ve Jerry
-Buggs Buny
-Jetgiller
-Taş Devri
-Leblebi tozu
-Çöp kovasının başında kalemin ucunu açma bahanesiyle konuşma
-Haftasonu uyandığında yatağından kalkmadan Şirin'leri izleyebilme özgürlüğü
-Anneyle yapılan gezmeler
-Teyze çocuklarıyla birlikte annelerimizin misafirliğe götürdüğü evde kendimize arkadaş bulma
-Hayran olunan şarkıcının çıktığı programı pür dikkat izlemek
-Tekniği kötü ama duyguları iyi olan diziler
-Evde annenin çay demlemesi
-Oyuncak bebekler
-Taso
-Yumiyum
-Arı Maya silgilerim
-Kaptan Mağara Adamı
-Düdüklü şeker
-Para çikolata
Gazetelerin verdiği kağıt bebeklere kağıt elbiseler giydirmek
-Patlayan şeker
-Maske
-Cino
-Şahane Pazar programı



Kısacası tüm çocukluğum.

Duygularım tavan yaptı yine.

Yazacağım çok şey vardı ama yazarsam ağlarım  o yüzden yazmayayım.

Görüşmek üzere :)

3 yorum:

  1. Tüm bunları ben de çok özledim desem...

    YanıtlaSil
  2. ne güzelde ifade etmişsiniz helede hüplete hüplete çektiğim leblebi tozu ne öksürtürdü ama ne güzeldi:))bende yazdıklarınızı çoook özledim:) severek takip edeceğim:) sizde beni takibe alırsanız çooook sevinirim:)

    YanıtlaSil

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))