5 Mart 2013 Salı

El Kremlerim..

Merhabalarr...

Uzuuun zamandır yine yokum :)

Bu süreç içerisinde epeyce koşturmacam oldu. Malum çeyiz, ev işleri.

Fakat hala bir ev bulamadım :(

Bu arada 26 Mayıs'ta nikahım var :)

Kendimle ilgili gelişmeleri ayrıca yazacağım uzun bir post olur ondan :)

Bugün sizlere elimdeki el kremlerinden bahsedeceğim. Ellerimin kuru olmasına asla tahammül edemiyorum. Fakat bazı sabunlar da tam elleri kurutmak için yapılmış. Mecbur kremsiz duramıyorum. İşte kremlerimin bir kısmı.




Bu kremi Watsons'dan almıştım. Kokusu ve yapısıyla şu an favorim. Bildiğin çikolatalı bisküvi gibi kokuyor. Nişanlıma göreyse kek gibi :) Yumuşacık ve hızlıca emiliyor. İngiltere'den ithal ürün. Şiddetle tavsiye edebilirim. 7 tl ye almıştım. 


 


Bu krem de yine çikolatagillerden. Bu da 2. favori ürünüm. kokusuna da elde bıraktığı etkiye de bayılıyorum. Fiyatını malesef tam hatırlayamıyorum.



Yiyecek kokmayan kremim :) Yumuşak bir yapısı var ve yine çok hızlı emiliyor. Kokusu da çook güzel. Markafoniden almıştım 9 TL'ye.


İşteee kaşığı daldırıp yememek için zor durduğum kremim :) Bayılıyorum bayılıyorum.





Yenimoda.com alışverişimdi kendisi fiyatı 7 TL idi yanlış hatırlamıyosam. Aslında kendisi ilk kullanımda gül kokusuna sahip fakat daha sonra o koku çok kötü oluyor. Elinizi yıkamak zorunda kalıyorsunuz.



Bu krem de çilek kokulu. Yine ilk başlarda kokusu çok güzel fakat biraz durunca çürük çilek kokusuna dönüyor. o yüzden epeydir kullanmıyorum. Ele bıraktığı etkileri hatırlamıyorum bile.



Avon'un kremi. Hiç ama hiç beğenmiyorum. Elde çok acayip bir his bırakıyor. Kıtır kıtır ediyor resmen.



Bebek vazeliniiii. kokusu bana yeğenlerimi hatırlattığı için kullanıyorum kıh kıh :)





Veee bu da kremlerimin toplu hali..




İlk üçü deneyin deriiim :)


Görüşmek üzere :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aman efendim yorum yapan elleriniz dert görmesin :))